11 Kasım 2014

DÜĞÜN HATIRASI


Yine ne kadar uzun zaman oldu. Ben bloğumu terk etmedim. Hiçbir yere de gitmedim. Yazamadım da.  Yaptım mı? Evet bazı şeyler yaptım. Ama çok değil. Zaman yoktu. Hala yok. Paylaşmak mutluluk.

Kardeş gibi sevdiğim, geçen yıl evlenen dostlarımıza, ev  hediyesi yaptım. Düğün davetiyesi, misafirlere verilen hediyeleri dolap içerisinde saklamaktansa; sergileyebilecekleri üç boyutlu çerçevenin içerisine yerleştirip;  süsledim. Çerçeveyi marangoza yaptırdım. Her şey  el yapımı. Fotoğrafları düğün videosundan yakaladım. Bu  güzel günleri film şeridi gibi gözlerinin önünden hep geçsin istedim.


 
 


















 

 
Mutluluklar.....

1 yorum:

  1. Gerçekten hayatımda aldığım en anlamlı hediyeydi. Evimizin en güzel yerinde duruyor. Bu işe o kadar sevgini katıyorsun ki şaheser çıkıyor. Yüreğine ve emeğine sağlık. çok teşekkür ederiz!

    YanıtlaSil