18 Mart 2014

HARRY POTTER KOLYE

Kuzuş bu yıl doğum günü kutlamak istemedi. Kendi yaşıtları ekmek alırken öl(dürül)müşken, doğum günü kutlamak içinden gelmedi.  Oysa, her yıl bir heyecan, o günü beklerdi.  Üzüldüm. Çünkü;  insanlar hele hele gençler; hiçbir konuda heyecanlarını kaybetmesinler isterim ben.  Ancak; o zaman yaşanılası bir dünya olur her yer. Umarım tekrar yaşama sevincimizi,  birşeyler yapma heyecanımızı kazanırız.  Gençler sebepsiz yere ölmez, ve ailelerini, geride kalanları tarifsiz acılar içerisinde bırakmazlar.

O doğum günü istemedi ama; ben ona küçük bir hediye hazırlamak istedim. Harry Potter serisi kitapları tamamlamıştı. Fimo hamurundan küçük Harry  Potter kitapları yapıp; onları zincire asarak, kolye yaptım. Çok beğendi teşekkür etti ama; biraz abartılı bulduğunu, bilekliğe çevirebileceğini söyledi. Gençlerin,  bu açık sözlülüğüne bayılıyorum. Evirme, çevirme, kıvırma yok. Dürüstçe  ve net.  Bilmem sizce de abartılı mı olmuş? Güzel bir saat kutusu vardı. Onu da hediye kutusu yaptım. Malum; geri dönüştürmesem olmaz. Kutunun arkasındaki etiketi de doğum günü mesajı le  kapattım.























 

Mutlu yıllar Kuzuşum.... Notta yazdığım gibi; sadece sana değil; tüm gençlere, sağlıklı, huzurlu, heyecanlı, mutlu, enerji dolu bir ömür; şehitlerimizin kemiklerini sızlatmayacak, güzel bir gelecek diliyorum.

 

8 yorum:

  1. Evet bu sene parti istemedi, kızım büyüyor sanırım, kabul etmemiz lazım. Çevresine ve topluma duyarlı olması çok güzel. Bizim gençliğimiz çatışmalar ve olaylarla kaynadı gitti. Kızımın güzel bir ergenlik sonrasında ona uygun güzel bir gençlik ve onu takip eden olgunluk dönemi ile ailesine, çevresine, topluma yararlı duyarlı bir birey olması beni gururlandırır.
    İyiki doğmuşsun güzel kızım, sen herşeyin en iyisine layıksın.Seninde eline sağlık.
    Gözlerinden öperim,

    YanıtlaSil
  2. kizinizi gec de olsa tebrik ederim. sizlere hayirli bir evlat olsun insallah/
    blogun cok guzel. takibe aldim. seni de beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dilekleriniz için teşekkür ederim. Ben de bloğunuzu takibe aldım. Azerbeycan'a sevgiler. ...

      Sil
  3. Merhaba ben de bundan yapmak istiyorum kitap kapaklarını nasıl yaptınız anlatırmısınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Resimleri bulup, fotoğraf düzeltme programı ile küçültüp, renkli çıktı aldım ve dekupaj yapıştırıcısı ile fimodan yaptığım kolyeye yapıştırdım.

      Sil
  4. Şeyy merhaba kolyenizi çok beğendim ama kitapları zincire nasıl tutturdunuz? Yanıtlarsanız çok sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğeninize teşekkür ederim. Tellerin ucunu kıvırıp; fimo hamurunu fırınlamadan önce kitapların içerisine gömdüm. Genellikle kuruduktan sonra çıkmadı. Çıkanlarıda japon yapıştırıcı ile yapıştırdım.

      Sil