25 Aralık 2013

10MARİFET VE KARTOPU YARIŞMASI

1Omarifet severek takip ettiğim ve üyesi olduğum bir site.  Ara sıra, üyeleri arasında yarışmalar düzenleyerek; yaratıcılık ve becerilerini sergileyen üyelerinden  bazılarını ödüllendirmeyi seviyor. Bence işleri zor. Çünkü gerçekten birbirinden yaratıcı, özenle hazırlanmış elişleri arasından seçim yapmak, kolay olmasa gerek. Şu ara katılıma açık olan yarışmalardan birisi de; KARTOPU ile birlikte düzenledikleri “Kış” temalı bir yarışma. Ödül de az değil hani. 1. ye 1500 TL, 2.ye 1000 TL, 3.ye 500 TL ‘lik çek iletiliyor.

Ben de çok heveslendim. Aslında, kişiliğim nedeniyle yarışmaları çok sevmiyorum. Yine de; insan ödülleri duyunca gaza gelip; şansını denemek istiyor.

Yarışma 15 Ocak 2014 gecesine kadar katılıma açık. Detayları aşağıdaki linkten bulabilirsiniz.


Bu işlere merakınız varsa; kaçırmayın derim. Dışarıda içimizi donduran soğuğa rağmen; birşeyler üreterek, yarışmaya  girmek; yeni yılda içimizi ısıtacak bir heyecan olabilir. Ben de yarışmaya  bir eser göndereceğim. Ama; benimki biraz karışık bir iş J. Neyse; yarışma şartları gereği;  önce 10marifette yayınlanırsa, sonradan burada yayınlayabileceğim için, detayları daha sonra anlatırım. Biraz sabretmek gerek. Beğeneceğinizi düşünüyorum. Kazansak da, kaybetsek de; çalışarak,  bir şeyler ÜRETMEK güzel.  

http://10marifet.org/yazi/kartopu-ile-buyuk-odullu-yarisma-zamani
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder