17 Nisan 2013

DOĞUM GÜNÜ SÜSLEMELERİ-3 (FORMULA 1-F1)


Bu doğum günü süslemeleri, blog için, otuziki kısım tekmili birden hikayeler gibi oldu ama; ben yaparken çok eğleniyorum ve paylaşmak istiyorum.   Belki başka yapmak isteyenlere fikir verir diye.  Bu seferki süslemeler bir büyük için.Daha önceki süslemeler burada ve burada.  Evin diğer reisinin,  kardeş kadar yakın bir arkadaşı (şimdiki gençlik kanka  olarak adlandırıyor)  için,  Formula 1 temalı bir  doğum günü kutlaması yaptık. Eşi sürpriz bir doğum günü yapmak istediğini söyleyince; arkadaşımızın (ve emimin pek çok erkeğin ilgisini çekebilecek) sevdiği araba yarışları Formula 1  temalı doğum günü için süsler hazırladım. Bu yarışlar bir süredir Türkiye’de yapılmıyor. Erkekleri anlamak zor.  Motorundan parçalanırcasına ses çıkaran, teknoloji harikası arabaların mücadelesini izlemek nasıl bir  eğlencedir; çoğu kadın için anlaması zor bir aktivite.  Tıpkı bir topun peşinde 22 adamın koştuğu futboldaki heyecanı da anlamanın zorluğu gibi.

Süsleri evde hazırlayıp, onların evinde astık. Tema olarak kırmızı, beyaz ve siyah renkleri kullandım. Bizim inşaatlarda kullandığımız emniyet şeritlerine ‘ mutlu yıllar ‘ bayrakları astım. Kek süsleri, akordeon rozetler ve masa için kağıt çiçeklerden vazo hazırladım. Resimlerde gördüğünüz çam ağacı, arkadaşlarımızın Nisan ayı itibariyle evde yerini koruyan çam ağacıdır. Yani; doğum günü yeni kutlanmıştır. Pasta üzerine doğum günü sahibinin, Türkiye’de yapılan son Formula 1 yarışmasında  tribünlerinde çekilen resminin basılarak hazırlandı. Cupcakeleri (fincan şeklindeki kek)  Kuzuş hazırladı . Eline sağlık Kuzuş'um. Büyümüş de kekler hazırlamış.






 
Dostlar, iyi ki varlar....
 

2 yorum:

  1. Cem,ilk kez böyle şaşaalı bir doğumgünü kutladığını söyledi.
    Elinize sağlık, teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  2. Süsler çooooook hoş olmuş, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil