24 Mayıs 2012

SİYAH BEYAZ KANKİLER

Sürekli mevsimlerin değiştiğinden şikâyet ediyoruz. Gerçekten öyle. Bu yıl önce kış gelemedi; şimdi de yaz gelemiyor. Dünyanın dengesini bozduk. Mesleki uzmanlık alanım, binalarda yalıtım, olduğundan; havalarla epeyce ilgiliyim. Uzun yıllar çalıştığım Firma, sosyal sorumluluk projesi olarak Ayılar Haklı’ kampanyası organize etmişti. Gerçekten ayılar haklı. Sadece ayılar mı? Penguenler, kardan adamlar herkes haklı. Küresel ısınma böyle devam ederse; kutup ayılarının, penguenlerin, kardan adamların işi zor. Bir ara Kuzuş’a oyuncak yapmaya merak salmıştım. Bir kardan adam hayal ettim, erimesin. İnternetten öğrendiğim top yapımı tarifi ile iki küre ördüm. Çift şişle örülüyor. İçini elyaf doldurup; üstünü süsledim. Biraz hüzünlü bir ifadesi oldu. Zaten kardan adamların ifadesi biraz öyle değil midir? Sanki kısa zamanda eriyip yok olacaklarını bilirmiş gibi? Öyle ufak tefek olduğuna bakmayın. Yaklaşık 30 cm boyunda.

Kuzuş Club Penguen diye bir oyun sitesini çok seviyor. Oyuncakları da satılıyor. Çok sevimliler. Ben de bunlardan dikeyim dedim. Kalıbını internetten bir siteden buldum. Küçük dikiş bilgimle, sarı siyah beyaz polar kumaşla bir deneme yaptım. Fena olmadı. Boyu orjinallerinden biraz daha büyük. Penguenimiz de biraz sinirli ama; çok sevimli. Zamanım olsa puffle ve kıyafetlerini de dikeceğim ama; ne yazık ki şimdiliK bukadar…
Biri siyah, biri beyaz iki oyuncak. Ben oyuncak yapmayı seviyorum.

















Küresel ısınmasız Günler......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder