17 Nisan 2012

GAZETEDEN SEPET


Keşke gün 30 saat olsa; elişi yapılacak daha çok zaman olsa, benden bir  tane daha olsa. Birisi  mimarlık yapar, ev işlerini halleder; ben de anne olur,  eş olur ve hobilerim ile ilgilenirim, blog yazarım. Çok mu fazla şey istiyorum acaba.  Gerçekler böyle olmayınca postalarda gecikiyor. Kafamda epeyce denenecek ve dolayısıyla paylaşılacak fikir olmasına rağmen;  ne yazık ki paylaşımlarda gecikiyor.  Uzun zamandır blog görünümünü ve ayarlarını değiştirmek istiyorum. Birçok dostumdan yorumlarını yazamadıklarını, yazılanların kaybolduğunu öğrendim. Bu dinamik görünümü seviyorum ama; anladığım kadarıyla; izleyici olmak ve yorum yazmak biraz güç. En kısa zamanda hem görüntüsünü sevdiğim; hem de okuyucularla kolay iletişimde olabildiğim bir tasarıma geçmek istiyorum. Neyse bu kadar şikayet yeter.

Küçükken resim derslerinde elişi kâğıdından hasır örgüler yapardık. İnternette çeşitli sitelerde bu örgülerle yapılmış objeler görmüştüm. Ben de denemeye karar verdim. Gazete kâğıtlarını boyuna şeritler halinde kesip; 2-3 kez katlayıp, kenarlarını yapıştırarak iki gazete sayfası uzunluğunda şeritler yaptım. Sepet örer gibi altını oluşturup;  kenarlarını kıvırarak; şeritlerle kenarlarını da ördüm. Yaklaşık 25 cm genişlikte, 35 cm uzunlukta ve 10 cm yükseklikte bir sepet oldu. Uçlarını içe kıvırdım.

Gazetenin boyası elimize geçmesin diye sprey vernikle vernikledim. Belki 100 kat vernik ile de verniklenebilir. Daha sert olur.   Onu da bir dahaki çalışmada denerim artık. İçerisinde kesip yaptığım elişlerini koyuyorum. İşte gazete kâğıdından sepetim.










Hobilerinize vakit ayırabileceğiniz günler dilerim......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder