27 Mart 2012

HEDİYE

Evin diğer reisinin doğum günü. Kuzuş babasına bir hediye hazırlamak istedi. Okul kantininden ahşap bir kutu almış. Babasına saatlerin koyabileceği bir kutu yapmak istedi. Eskiden kantinlerde sadece gazoz, tost, meyve suyu satılırdı. Onlar da çağa uymuş. Çocukların yaratıcılıları gelişsin diye olanaklar sonsuz. Hediyeyi yaparken ben sadece bir iki konuda  destek oldum. Önce  kutuyu güzelce beyaza boyadı. Biraz sabırsız. Öyle zımpara filan işlerine gelemiyor. ‘Bu zaten düzgün’ dedi.  İş onun işi;  karışmak istemedim. Daha önce yapımını anlattığım yöntemle BABA damgası hazırladık. İstediği yerleri boyadı. Ben sprey vernikle 2-3 kat vernikledim. Bir de buna uygun bir ambalaj kağıdı olsun istedi. Onu da damgalarla süsleyerek kendisi hazırladı. Aslında içine bir de kart yapmak istiyordu ama; vakti olamadı. Malum; şimdiki çocuklar da büyükler gibi; pek çok şeye vakit bulamıyorlar.  Hediye paket edildi. Babaya verilmeye hazır. Umarız beğenir.







 
Hediye Paket Kağıdı



Çok sevgili eşimin doğum gününü kutluyor, birlikte sağlıklı, mutlu, uzun ömürler diliyorum. Bu arada tüm tiyatro severlerin ve emektar tiyatrocuların Dünya Tiyatrolar günü de kutlu olsun…..

Tiyatrolu günler….

2 yorum:

  1. Bu aldığım en güzel doğumgünü armağanı oldu, nedeni ise düşünülmesi, emek harcanması. Diyeceksiniz ki, diğerlerini seçmek için emek harcanmıyormu ? yada onları satınalmak için harcanan parayı kazanmak emek istemiyormu ?
    Olsun, artık kızım büyüdü, kendi harçlığından aldığı hediye kutusunu hazırlaması, ne mutluluk verici birşey, bu günleride gördük..
    Sevgili eşim, iyi dileklerin için teşekkür ediyor, iyi dileklerin içi "hep birlikte" diyorum..

    YanıtlaSil
  2. zeno baba doğum günün kutlu olsun.

    YanıtlaSil